categories
DOVANOS

Prekiniai ženklai

  • AMIO
  • ANJI HENGFENG
  • GANGFENG Hospital Products
  • INTCO MEDICAL
  • LIFE EXTENTION
  • MEDRULL
  • MERCATOR medical
  • NAMEDSPORT

    NAMEDSPORT

    NAMEDSPORT SĖKMĖS FORMULĖ

    NAMEDSPORT yra didelės aistros sportui ir ilgalaikio įsitraukimo į natūralios medicinos sritį rezultatas, siekiant pagerinti sportininkų žinias apie sportinę mitybą kartu su geriausiais gaminamais ir vystomais produktais.
    Namedsport yra pirmaujantis Italijoje maisto papildų sportininkams prekinis ženklas. Oficialus atstovas Lietuvoje įmonė eMedical.

    namedsport kokybė

  • Safety First Aid Group Ltd
  • TEREZIA

    TEREZIA

    Gryna kokybė ir patirtis iš širdies

    Daugiau nei 30 metų studijų ir tobulėjimo

    100% savo gaminių kokybę ir grynumą, TEREZIA užtikrina papildus gamindama savo gamybos linijoje Čekijoje, kuri yra periodiškai tikrinama ir pilnai sertifikuota. Kiekvienai gamybos partijai taikoma laboratorinė sunkiųjų metalų, pelėsių ir kitų patogenų analizė.

    Žaliavų, patenkančios į gamybos procesą, yra iš ES sertifikuotų ūkių. „TEREZIA COMPANY“ analizuoja visų žaliavų veikliąsias medžiagas, pasirinkdama tas, kuriose yra didžiausias naudingų veikliųjų medžiagų kiekis. Remiantis ilgalaikiais tyrimais, jie atpažįsta grybo padermę, kurioje yra didžiausias beta gliukanų kiekis ir parenka kokybiškiausias medžiagas savo receptūros papildams. 



    TEREZIA COMPANY buvo įkurta 1990 metais. 2004 m. TEREZIA COMPANY pirmoji į rinką išleido oyster grybą (Lt - gluosninė kreivabudė) kapsulėse kaip maisto papildą. Šiuo metu „TEREZIA COMPANY“ portfelyje yra daugiau nei 50 produktų. Jie kasmet kuria ir pateikia rinkai 1–2 naujus unikalios sudėties gaminius.

    100% naturalūs produktai 

    Pagrindinė TEREZIA firminių produktų filosofija yra nenaudoti savo gamyboje jokių maisto priedų, užpildų ar kitų medžiagų, skirtų gamybos procesui skatinti. Yra dvi pagrindinės priežastys, kodėl TEREZIA nenaudoja jokių priedų. Pirmoji yra ta, kad TEREZIA stengiasi išsaugoti 100% natūralę savo gaminių sudėtį, kad jie tiktų visiems klientams, o kita yra ta, kad dauguma maisto produktų užpildų ir priedų, esančių produktuose, turi šalutinį poveikį, kas paneigtų teigiamą natūralių ingredientų produkto poveikį.