DOVANOS

Naujienos

Naujienos
Visos naujos prekės
Tinkamas

Tinkamas

Tinkamumo gidas yra skirtas supaprastinti pirkimo procesą, suteikiant pirkėjui daugiau reikalingos ir struktūrizuotos informacijos padedančios surasti reikiamą prekę. Pirkėjams pateikiamos informacijos tikslas - palengvinti ir pagreitinti pirkimo procesą išskiriant konkrečias prekes iš bendro asortimento vienu paspaudimu. 

Tinkamumo gidas padeda greitai ir patogiai atrinkti prekes pagal tai kas gali vartoti konkrečius produktus: veganai, vegetarai ir pan.

Pavyzdžiui jei esate veganas ir ieškote maisto papildo sau tada rekomenduojame naudoti produktus tinkamus vartoti pagal sudėtį veganams ir pasinaudojant gido pagalba išskirti jums tinkamus produktus iš viso produktų asortimento. 

Subcategories

  • Anti-dopingo sertifikatas
    <h5>INFORMUOTAS SPORTAS - SAUGUMAS IR PASITIKĖJIMAS</h5> <p>Mes vertiname JŪSŲ reputaciją taip pat rimtai, kaip ir SAVO. Net vienas iš dešimties papildų gali būti užterštas ingredientais ir junginiais, kurie yra draudžiami profesionalų sporte. Kad įsitikintume, jog mūsų sertifikuoti produktai yra saugesni sportininkams prieš išleisdami į rinką išbandome kiekvieną partiją dėl draudžiamų medžiagų.</p> <p>„Informed Sport“ yra pasaulinė sporto ir maisto papildų testavimo ir sertifikavimo programa. Naudojant ISO 17025 akredituotus metodus, LGC pasaulinės klasės antidopingo laboratorija patikrino, ar nėra užteršimo įvairiausiais draudžiamais sportuoti produktais. Kai pamatysite produkto „Informed Sport“ kokybės ženklą, galite būti tikri, kad jis išlaikė griežčiausius sporto papildų testus. Prieš patvirtindami sertifikatą, įgyvendiname žingsnis po žingsnio visą sudėtingą procesą, siekdami užtikrinti aukščiausią bandymų lygį. Suteikus sertifikatą, mes ir toliau atliekame atskirus pavyzdžių bandymus ir saugome nuo draudžiamų medžiagų atsiradimo. Šis procesas buvo sukurtas per 55 metų patirtį kovojant su dopingu sporte, kad tiekėjai ir sportininkai galėtų visiškai pasitikėti programa.</p> <p>Įkurta 2008 m., „Informed Sport“ sertifikavo daugiau nei 3000 unikalių produktų, parduodamų daugiau nei 127 šalyse visame pasaulyje. Mūsų laboratorijos JAV ir JK per metus ištiria daugiau nei 20 000 mėginių, šis skaičius ir toliau auga. Elitiniai sportininkai gali jaustis saugiai dėl savo reputacijos ir karjeros naudodami „Informed Sport“ sertifikuotus produktus. Tiesiog ieškokite „Informed Sport“ logotipo ant produkto ir naudodamiesi mūsų svetainės paieškos funkcija, nurodykite partijos numerį. Taip pat galite peržiūrėti visą sertifikuotų produktų sąrašą.</p> <p><strong>Informuotas sportas</strong>. Kodėl rizikuojame - ar ne per brangi rizikos kaina?</p> <p><strong>MES TESTUOJAME JŪS PASITIKITE</strong></p> <p><strong>https://sport.wetestyoutrust.com/about</strong></p> <p><strong><img src="https://www.emedical.lt/img/cms/3_Logo-INFORMED-900x900.png" alt="" width="885" height="885" /></strong></p>
  • Vegetarams
    <h5>Kas yra vegetaras?</h5> <p>Vegetarų visuomenė nurodo, kad vegetarai yra tie, kurie į savo mitybos racioną įtraukią ankštinių augalų, grūdų, riešutų, sėklų, daržovių, vaisių, dumblių, mielių, pieno produktų, medaus ar kiaušinių ir kitokius su gyvūnais nesusijusius maisto produktus.</p> <p>Vegetarai nėra tokie griežti nei veganai, nes yra daug vegetariškos dietos variantų.</p> <h5>Vegetarai nevalgo tokios mėsos kaip:</h5> <ul> <li>jautienos, kiaulienos</li> <li>vištienos, antienos</li> <li>žuvies, vėžiagyvių</li> <li>vabzdžių</li> <li>želatinos ar bet kokio tipo gyvūninių baltymų</li> <li>riebalų</li> </ul> <h5>Vegetarai gali valgyti produktus, kurie nėra skerdžiami, pavyzdžiui:</h5> <ul> <li>kiaušinius</li> <li>pieną ir jogurtą</li> <li>sūrį</li> <li>medų</li> </ul> <h5>Vegetarų rūšys</h5> <ul> <li><strong>Lacto-Ovo vegetarai</strong>: jie nevalgo gyvūnų mėsos iš raciono, tačiau gali vartoti kiaušinius ir pieno produktus.</li> <li><strong>Laktos vegetarai</strong>: jie nevalgo gyvūnų mėsos ir kiaušinių, tačiau gali vartoti pieno produktus.</li> <li><strong>Ovo-vegetaras</strong>: jie nevalgo jokios rūšies gyvūninių produktų, tačiau vartoja kiaušinius.</li> <li><strong>Peskatarijus</strong>: Jie nevalgo jokios mėsos ar paukštienos, tačiau gali vartoti žuvį ar kitas jūros gėrybes.</li> </ul>
  • Veganams
    <h5><img src="https://www.emedical.lt/img/cms/veganokmnamedsport.png" alt="veganok tarptautinis vegan certifikatas namedsport emedical" width="80%" /></h5> <h5>Veganok Populiariausias veganų sertifikavimas Europoje, turintis 1410 akredituotų įmonių. </h5> <p>Namedsport draugiški veganams produktai atitinka tarptautinį veganok standartą.  </p> <h5>Kas yra veganas?</h5> <p>Veganizmas yra gyvenimo stilius, kai siekiama kiek įmanoma pašalinti gyvūnų išnaudojimą  maisto, apdarų gamybai ar kitiems vartotojiškiems tikslams.</p> <p>Veganizmas nėra vien dieta, o kartu yra moralinis prieštaravimas gyvūnų naudojimui ir išnaudojimui. Veganai vengia ne tik gyvūninės mėsos, bet ir vengia naudoti gyvūninės kilmės produktus.  Veganizmas yra griežtesnė vegetariškos mitybos forma.</p> <p><strong>Veganizmo racione griežtai nėra maisto, kuriame yra:</strong></p> <ul> <li>Mėsos</li> <li>Paukštienos</li> <li>Kiaušinio ar jogurto</li> <li>Medaus</li> <li>Vabzdžių</li> <li>Želatinos ir gyvūnų baltymų</li> <li>Bet kokios rūšies gyvūniniai riebalai</li> </ul> <p><strong>Veganai griežtai vengia visų produktų, kuriuose yra:</strong></p> <ul> <li>Odos</li> <li>Vilnos</li> <li>Šilko</li> <li>Muilo (dėl gyvūninių riebalų)</li> <li>Žvakių (turi gyvūninių riebalų)</li> <li>Kosmetikos (bandymas su gyvūnais)</li> <li>bičių vaško</li> </ul> <h5>Veganų tipai</h5> <p><strong>Etiški veganai</strong>: etiški veganai yra labai paplitę ir jie nevartoja jokių pieno produktų, tokių kaip pienas, kiaušiniai, sūris ir medus, taip pat nenaudoja produktų, pagamintų iš gyvūnų dalių ar odos.</p> <p><strong>Augaliniai veganai</strong>: Jie naudoja tik augalinį maistą, kuris auga iš žemės.</p> <p><strong>Žalias veganas</strong>: Jie nevalgo jokių šalutinių gyvūninių produktų ir maisto, kuris yra virtas aukštesnėje nei 115 laipsnių F temperatūroje, nes maistas neteks maistinių medžiagų.</p>
  • Be glitimo
    <p>Ne viename sveiką gyvenseną propaguojančiame tinklaraštyje ar naujienų portalų pranešimuose randame informacijos apie glitimo keliamą pavojų mūsų organizmui ir bendrai savijautai. Maisto be glitimo poreikis kiekvieną dieną auga, o kiekvienas save gerbiantis restoranas į savo meniu įtraukia vis daugiau patiekalų be glitimo.</p> <p><strong>Kas tas glitimas?</strong> </p> <p>Kam ir kodėl jis pavojingas, kokiuose maisto produktuose jo galima rasti?</p> <p><strong>Glitimas – dviejų baltymų, glutenino ir gliadino, junginys.</strong> Sudrėkintas jis suformuoja plonų ir tamprių gijų tinklą, į kurį daliai žmonių geriau nepapulti.</p> <p>Mokslininkų tyrimai rodo, kad glitimas pavojingas sergantiems celiakija ir netoleruojantiems glitimo (neceliakinis glitimo jautrumas). Abiejų negalavimų simptomai labai panašūs: žarnyno, skrandžio ir virškinimo problemos (pilvo pūtimas, pilvo spazmai, vidurių užkietėjimas arba viduriavimas), nuovargis, nuotaikų kaita, sąnarių ir kaulų skausmai. Tik kraujo tyrimas ir biopsijos testas gali patvirtinti celiakijos diagnozę. Glitimo netoleravimą nustatančio tyrimo kol kas nėra, todėl vienintelis būdas tuo įsitikinti – keletą savaičių laikytis dietos be gliuteno ir stebėti ar yra pagerėjimas.</p> <p>Celiakija ir glitimo netoleravimas (neceliakinis jautrumas glitimui) turi skirtumų, bet abiem atvejais gydymas tas pats – dieta be glitimo.</p> <p>Celiakija – genetinė imuniteto liga. Glitimas, patekęs į žarnyną, išprovokuoja antikūnių gamybą. Naujai susidarę antikūniai atakuoja plonosios žarnos gaurelius, kurie atsakingi už maisto medžiagų ir vitaminų įsisavinimą. Dėl prasidėjusio uždegimo gaureliai nebegali atlikti savo funkcijos, todėl sutrinka žarnyno veikla ir pradeda vystytis alerginė reakcija glitimui. Sergant celiakija pažeidžiama žarnyno gleivinė, dėl to sutrinka būtinų medžiagų pasisavinimas.</p> <p>Glitimo netoleravimas – lengvesnė organizmo reakcija į glitimą negu celiakija. Esant šiam jautrumui, nėra pažeidžiamos plonosios žarnos, o darant tyrimą neaptinkami antikūniai, kurie gaminasi sergant celiakija.</p> <p>Asmenys, nevartodami produktų turinčių glitimo, jau po 2-3 savaičių pradeda jaustis geriau. Turėdami nuogastavimų dėl galimo jautrumo glitimui ar celiakijos – būtinai apie tai pasikalbėkite su gydytoju. Pradėjus laikytis dietos be glitimo, organizmas pamažu išsivalys ir tyrimai bus netikslūs. Celiakijos atveju organizmas nebegamins antikūnių ir gydytojai nepamatys celiakijos požymių. Tam, kad tyrimai būtų tikslūs – vėl turėsite pradėti valgyti maistą, turintį glitimo. Kažin, ar tam pasiryšite…</p>
  • Be laktozės
    <h5>Kas yra laktozė ir jos netoleravimas</h5> <h5>Svarbiausi faktai apie laktozę</h5> <div class="content"> <p class="p1"><span class="s1">Jei pasimėgavus ledais, pieno kokteiliu, pikantišku sūriu ar šokoladu ima darytis bloga, kyla pykinimas, pučia pilvą ar pradedate viduriuoti, gali būti, kad jūsų organizmas netoleruoja laktozės.</span></p> <p class="p1"><span class="s1">Laktozė yra pieno cukrus. Plonojoje žarnoje fermetas laktazė skaido laktozę į paprastesnius cukrus – gliukozę ir galaktozę, kuriuos organizmas įsisavina. Jei laktazės nepakanka, nesuskaidyta laktozė patenka į storąją žarną, kur besifermentuojant gaminasi rūgštys ir dujos. Dėl to reiškiasi laktozės netoleravimo simptomai.</span></p> <p class="p1"><span class="s1">Kur yra laktozės?</span></p> <p class="p1"><span class="s1">Laktozės yra ne tik piene. Jos yra ir svieste, margarine, jogurtuose, fermentuotuose pieno produktuose, sūryje, pieno milteliuose. Jei įtariate laktozės netoleravimą, atsargiau vartoti reiktų ir duoną ar kitus keptus gaminius, šokoladą, maisto pusgaminius. Laktozės gali būti net kai kuriose tabletėse.</span></p> <p class="p1"><span class="s1">Kaip yra gydomas laktozės netoleravimas ?</span></p> <p class="p1"><span class="s1">Laktozės netoleravimo gydymas priklauso nuo simptomų sunkumo laipsnio. Jei jus tiesiog vargina pilvo gurgimas, sumažinę pieno produktų vartojimą turėtumėte pasijusti geriau. Tačiau jei tai kelia daug įvairių nemalonių pojūčių, dėl kurių kenčia gyvenimo kokybė, kreipkitės į dietologą ir maitinkitės pagal jo sudarytą dietą ir mitybos planą.</span></p> </div>
  • Halal
    <p><span>Halal produktų sertifikavimas ir ženklinimas – tai oficialus patvirtinimas vartotojui, kad tokius produktus gali vartoti tikintys musulmonai.</span></p> <p><span><span>Esminis reikalavimas – kad Halal produktas būtų apdorojamas atskirai nuo kitų produktų – kad jų sudėtyje nebūtų jokių islamo draudžiamų medžiagų pėdsakų.</span></span></p> <p><img src="https://www.emedical.lt/img/cms/Novacart-Certficazione-Halal-02.jpg" alt="" width="419" height="280" /></p> <p></p>

Atsiprašome už sukeltus nepatogumus

ieškokite iš naujo